Onsdag!!

Ja då var den här dagen slut också! Jag och Max har myst på hemma idag vi har kollat på film och gått promenad, sen har han sovit sött i mitt knä idag min lilla gounge:). Sen rensade jag lite svamp då va Max med också och hjälpte till, varje svamp han tog visade han mig och sa "mamma bamp" han satt ganska länge med mig tills han tröttnade och smulade sönder svampen och matade katten med den. <3

Sen vid fyra tiden kom Rikard hem vi åt middag sen vid sex skulle jag jobba och Rikard åkte till bäling och kapade ved. Maxen fick följa med honom.

Jag kom precis hem från jobbet, det var så lugnt så det behövdes inte två idag som serverade, så nu sitter jag hemma själv och väntar på mina godingar. Sneglar lite på idol också:)

       
                                      Hej så länge <3

                                      

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Man blir alldeles varm i hjärtat av att läsa detta:D Grattis till en sådan fin son och grattis till den lilla skatten ni väntar på!:D

2009-11-15 @ 21:06:19
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0