Lycka

Jag är så otroligt lycklig :) jag har min älskade Rikard som betyder allt och min älskade son som är så otroligt viktig i mitt liv älskar er båda! Nu har vi fått en lägenhet som vi får flytta in i, helt galet glad är jag att vi får flytta till något större *:) Längtar och längtar nu. Till veckan ska jag försöka börja packa i mitt lilla hus så att jag slipper göra allt på samma dag. Det ska bli så mysigt att få bo ihop med Rikard vi gör väl det nu också men vi flyttar till något som blir vårat :).

Vi har varit i fjällen med Rikards familj riktigt mysigt hade vi det, vi åkte slalom, längdskidor och gick på promenader riktigt skönt att komma ut i den friska luften:) Max tyckte också att det var kul. Vi var borta i i tre dagar sen kom vi hem igen och var helt slut i kroppen vi somnade fort på söndags kvällen. Sen i veckan var Max på dagis och han tycker att det är lika skoj ännu. Jag försökte plocka lite i lägenheten under tiden Maxi var på dagis, Rikard jobbar och jobbar :). Mimmi har varit hos mig och vi har tittat på massa filmer och ätit gott. Riktigt mysigt har vi haft det.

I söndags åkte Max till sin pappa igen jag kopmmer sakna mitt lilla troll! Jag ska och har jobbat i veckan, sen igår träffade jag mina systrar vi var på stan och bara myste på. Sen kom Rikard hem och vi hyrde en skit dålig film som vi halvt såg på :P sen var det läggdags.

Idag ska jag ligga i sängen läääääänge innan jag ska kliva upp och orka göra något, sen ska jag jobba kväll!

Nog om mig!! kramizar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker alltid man lyckas hitta dom sämsta filmerna när man hyr idag:P Haha

2009-04-06 @ 09:11:19
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0