Hej:)

Nu har det gått så här fort igen att jag inte hinner med vad det är för dag eller vecka!!??  Max har varit iväg på dagis nu i två dagar han tycker att det är kul så fort jag har tagit av honom vinter kläderna börjar han vinka hej då till mig :) min lilla goding, det känns skönt att det är så ist för att han gråter varje gång man ska gå. Har inte hänt så mycket i veckan jag går hemma och väntar på att Rikard ska sluta jobbet haha är väl typ de jag gör om dagarna, var och träffa kusin min igår å hela hennes familj det var trevligt blev även bjuden på middag, det var gott å skönt att slippa lagamat för det gör inte jag, är verkligen kass på att lagamat man kan inte tro att man är uppvuxen med en pappa som e kock å släktingar som är det, plus att jag även har Rikard nu som är kock!! Har aldrig tyckt att det har varit skoj med mat så när jag absolut måste laga nån mat så blir det pytt i panna eller baconröra med pasta:) för jag tycker inte om pasta så mkt heller men med den röran så går det ner. Nu har jag sån tur att jag kan ge Max resterna från det Rikard lagar till oss dagen innan eller ibland får faktiskt Max burkmat och det gillar han :)

NU ikväll ska syrran och Markus komma och spela spel med mig och Rikard vi ska fortsätta våran tävling vi får hålla tummarna på att det är vi som vinner idag. I helgen är Rikard ledig så det blir mysigt vi ska till Bodaborg på lördag med 18 pers till och Max ska vara hos mormor i S-vall och hitta på massa bus som han är så duktig på att göra nu, idag var han hos Mimmi och Markus och drog ner en tallrik så att den sprack sen slängde han ner allt som låg på bordet sen stod han i soffan och drog ner blomkrukan så att det var jord överallt, de är mitt lilla bustroll de:)

Nä nu kommer mina motspelare snart så vi hörs nå mer, kanske i morgon??
Kram sov gott







Maxen på sin 1-årsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0