Varför?

Varför ska det kännas så svårt med livet ibland? jag är överlycklig att jag har träffat Rikard och jag har min underbara son, men sen är det jobbigt jag har inget jobb att gå till som många av mina vänner har, jag sitter hemma i lägenheten nu eftersom Max har åkt till sin pappa och ska vara där i en vecka, det känns jätte jobbigt att inte få ha honom hos sig det värker och skär i mitt bröst men jag förstår ju även att Max pappa känner lika när jag har honom. Men tänk om man kunde gå iväg till något jobb då, då går iaf dagarna lite fortare. Rikard jobbar hela veckan och hela helgen så jag får ju passa på att hitta på något så att jag inte går hemma och deppar ihop. I veckan som har varit har varit lite upp och lite ner. Vi var och badade med Max i söderhamn på badhuset där det även finns en barnanläggning där Max kunde springa omkring och leka:) det var jättekul, sen fick Max och Rikard magsjuka så då har vi fått varit hemma och kurera dom. Veckan innan låg Rikard i 40 graders feber inte så kul för honom jag själv har hållt mig frisk än men vi frå väl se!! Sen i lördags var Max bättre så dååkte jag och han till Sundsvall och träffade syrran och mamma det var skoj men nu idag när jag pratade med syster hade hon också fått magsjuka:(. I fredags var vi på bibblan och lånade böcker till Max det tyckte han var kul nu kommer han med en bok och vill att man ska läsa för honom typ hela tiden. Sen gick vi till borgaparken och lekte med alla gungor och kanor riktigt stor lekpark att var i.  Tur att jag har fått jobba lite extra ibland i Hassela iaf riktigt kul att få träffa folk och få jobba lite.

Nä nu ska jag försöka städa lite så att de e fint innan Rikard kommer hem :)

Ta hand om er!! Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att de känns jobbigt att inte ha nåt jobb att gå till, hellst när max e borta, och man behöver ju pengar.

Men du ska se att de dyker upp något snart.

Bra att du mår bra förövrigt iaf :)vi måste ses nu snart :) kramar

2009-02-03 @ 07:00:48
URL: http://krantzBylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0