Hoppas på flytt snart :)

På torsdag ska vi åka och kolla på två lägenheter och jag hoppas att det blir någon som vi tycker om för jag håller på att krypa på väggarna snart,  om vi inte får det större!! :) 

Idag har jag gått promenad med kusin min sen var jag och hämtade Max på dagis sen åkte vi hem till kusin och hennes fyra barn och var där ett tag. Sen kom mamma på besök det var riktigt skoj e så skönt att prata med mamma hon förstår ju mig så bra! Vi har bara varit hemma och myst på, e för kallat för att vara ute hahah.

Imorgon ska jag åka å bes bilen och jag hoppas att den går igenom! :P Sen ville syrran Mimmi komma och träffa Max så det ska bli skoj! Jag hoppas på en mysig dag i morgon.

Har inte så mkt mer att skriva hörs nå mer ha det gött!!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Sara

Mammor är så bra! =) Man kan lita på dem när som helst och de lyssnar och förstår ALLTID! =) Hoppas allt är bra med dig och Max!

2009-02-11 @ 12:59:10
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0