Ja då var det dax med en liten uppdatering då:)

Halloj i stugorna!! Här hemma har det bara varit som vanligt jag och Max har fyllt år och man kunde tro att det var stort vi fyllde det var hur många som hellst som kom vi räknade ut att det typ var trettio stycken som kom. Maxen fick så mycket fina leksaker så nu finns det inget mera vi kan köpa till jul hahah..ja något kommer vi väl på?

Jag och Rikard var i sthlm förra helgen det var riktigt trevligt, vi hälsade på syrran och kikade in lite hur hon hade det, sen fick vi sova hos Rikards syster och sambo riktigt snällt av dem. Vi var på stan varjedag vi letade julklappar och bara myste på mellan alla fik som finns där.

Men jag börjar känna mig lite tung nu när jag är ute och går är ju inne i vecka 35..såå snart kan den lille/lilla få komma ut. Jag slutade jobba den här veckan rätt skönt att få vila och bara ta det lugnt här hemma, känner att jag orkar med mera nu när jag inte jobbar.

Snart är det jul och vi har bjudit lite folk hit och det hoppas vi blir trevligt..sen är det inte alls nå långt kvar efter jul då kan vi snart få se vårat lilla under, längtar orkar inte vara gravid så mkt längre nu :)


Nä var allt för mig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0