Då var det ett tag sen igen :)

Hej hej  nu är jag tillbaka igen efter en lång semester haha..Nu ska vi flytta igen jag, Rikard och Max vi ska flytta till ett hus som vi får hyra här i Hudik å de ska bli så skönt med en trädgård å allt!  Vi får flytta in den 1 sep så det är inte så långt kvar tills vi är där i vårat fina hus.  Vi ska även få en liten liten i början av jan å det känns helt underbart, Max ska bli storebror känns som han precis var nyfödd, men han fyller ju två i november :P.

Jag har jobbat väldigt mycket nu under sommaren å jag hoppas att det fortsätter tills jag blir mammaledig igen. Även min älskade Rikard jobbar mycket men en vecka till sen så har han sem i två veckor och det ska bli så kul och skönt!

Mimmi min mellan syster ska dra till sthlm och plugga i tre år kommer kännas väldigt tomt, men jag kommer ha Antonia här till dec iaf sen så drar hon till stöten!  så i morgon ska jag, syrrorna, mamma och Stefan ut i skogen och leta svamp och bara mysa på lite, innan syrrorna drar ut på sina äventyr.

Nä det var lite för mig i kväll vi hörs nå mera kramar










Min lilla goding :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har väl hört att ni hade smått på G! =) Man får så lov att säga grattis och lycka till. Tyckte ju faktiskt att jag skymtade en liten mage på kalaset på ön, men man vågar såklart inte fråga om sånt, hihi.



Rikard är ju så "pappig" med Max redan så det måste kännas helt naturligt med en till.

Hoppas ni har det bra alla fyra!

2009-08-15 @ 12:14:51
URL: http://saralouiise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0