Höst

Ja nu kan man ju säga att hösten verkligen har kommit! Marknaden är förbi och regnet kommer lite då och då det är så trist att det är så. Nu i helgen har jag varit lite barnledig för Max har varit hos sin pappa, så jag har varit med Mimmi (syster) vi hade en liten kräftskiva hos Mimmi där även några av hennes vänner var med på, det var verkligen jätte trevligt. Sen drog vi ut på krogen jag kan inte säga att det var så skoj ganska dött faktist. Men det var skoj att träffa lite gamla vänner som man inte har mött på ett tag!

Nu har både jag och Max blivit snoriga jag har även en hosta som jag blir galen på det är så jobbigt! Max blir ju tio månader nu i september det kan jag inte fatta han är så stor. 

Nu sitter lilla Max i badet och jag sitter med datan i knät på toalettsittsen :) Den 4 oktober ska min lilla kusin gifta sig han är inte jätte liten han blir ju 20 år i dec, det ska verkligen bli jätte roligt jag längtar verkligen, undrar bara vad jag ska ha för kläder på mig och Max?

Sen också någon gång mellan oktober -  december ska jag flytta IGEN nu blir det till Hudiksvall igen. Jag och syrran Mimmi ska bo i ett litet hus var och dela på en liten gräsplätt det känns verkligen jätte roligt :) men jag kommer nog att sakna Gnarp lite grann..??  men det kommer var skönt med en liten gräsmatta och att Max kommer ha det så bra där han kan ju springa ut där i vår och leka utan att jag ska vara rädd för alla bilar för det finns ett staket runt husen! Så jag längtar, längtar, längtar.

Nu i veckan ska jag bara ta det väldigt lugnt och bara vara med min son sen till helgen fyller mamma år så då ska vi till S-vall och gratta henne. Helgen där på ska jag, Mimmi och Max åka till pappa i Hoting det ska bli skoj jag har inte träffat pappa sen Max dop och det var i april!

Nä gott folk nu ska jag ta och ta upp lilleman från badet så att han inte blir ett russin!


Ha det gött// Jessica

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej vännen! Jodå, det är bra med mig. Tjaffsade lite med Jesper bara så jag var rätt nere i helgen men det är bra nu. Och ni ska flytta igen. Det blir säkert mysigt i hudik, då har du ju nära till det mesta och gud va skönt att bo bredvid mimmi. Jag kommer väl upp här nångång och stannar en vecka, då kan vi väl ses nåt? Kram på er

2008-09-15 @ 09:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0