Flytt snart!!

Hej hej nu är det inte långt kvar tills jag och Mimmi får flytta in i våra små hus den 1 okt får vi flytta in jätte skoj jag längtar verkligen.  Nu i veckan som var grattade vi mamma det var skoj att träffa lite släktingar. Jag Mimmi och Max åkte upp till pappa och hans hotell i Hoting det var jätte skoj jag har inte träffat honom på 5 månader så det var skoj. Vi var på utflykt i två dagar, en dagen åkte vi runt och kollade på trakten sen idag var vi på "björnsafari " men tyvärr kom det inte nån björn pappa sa att det går jätte många björnar där men inte när vi skulle se förstås! Jag kaninte tänka på något annat än att jag ska få flytta snart verkligen snart och det ska bli så skoj att jag och syrran ska bli grannar.

Nu har MAX blivit 10 månader och han börjar verkligen att bli stor nu och få egna viljor som inte jämt är så roliga att ha att göra med fast han är verkligen en snäll liten grabb!

Nä nu ska jag ta och tvätta färdigt och sedan slänga mig i säng och joppas på att jag hinner sova nån timme innan Maxen vaknar och ska ha välling.

God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0