Vad gör mig glaaaad!! :-) Vad gör mig ledsen :-(

Min underbara älskade lilla son, han är det BÄSTA som har hänt mig!
Mina underbara systrar som ställer upp i vått och torrt!
Mina underbara föräldrar som alltid stöttar mig genom mitt liv!
Mina underbara släktingar som också alltid stöttar mig genom livet!
Mina underbara vänner som alltid orkar lyssna på mig och mitt tjat!

Jag är verkligen glad att jag har så många runt mig jämt som bryr sig om mig och vill mig väl! Vad skulle man göra utan ALLA ER!??? Jag känner ibland att jag inte visar hur mycket ni betyder för mig! :-) <3


Det som gör mig väldigt ledsen!

Är allt skitsnack alla håller på med!
Alla som inte kan vara glad för den andres skull!
Allt hat som finns i världen så tråkigt!
Att man inte som människa kan vara ärlig mot varandra!



Jag kan bli väldigt djup ibland och tänka väldigt mycket speciellt när jag är ute och går mina promenader hur livet är och varför vi finns här på denna jord...vi jobbar och jobbar för att tjäna pengar bara för att vi måste ha dem för att leva och för att kunna känna oss trygga! Men det är verkligen knepigt attt vårat liv går ut på att jobba och jobba istället för att leva med våra nära och kära och ta vara på dagarna...men nu när livet är så här så får man ibland stanna upp och tänkaom och fundera över om allt slit är värt att göra eller om det är bättre att åka hem till sina barn, föräldrar, vänner, släktingar mm??? Jag själv stannar upp ibland och påminner mig om att leva lite i nuet och ta dagen som den kommer och  jag kanske inte behöver städa varje dag utan istället vara med min son och leka med honom!!


Jag har även läst en bok om och om igen i många år nu!! Den heter:

Dumpa honom han vill faktist inte ha dig!!

Den är så bra man känner igen sig själv så mycket i den, hur vi tjejer tänker!! :-) om man har ett förhållande eller är singel tycker jag att du ska läsa den för den ger en styrka att fatta beslut istället för att du sitter hemma om kvällarna och väntar på att han ska höra av sig eller maila..men det gör han inte eftersom han inte är intresserad av dig!! Den är superbra LÄS den!! den är rolig också för det är tjejer/kvinnor som skriver in och berättar hur deras förhållanden är och de har alltid så dåliga ursäkter över varför killen/mannen inte hör av sig!


Nä men det var väl lite för mig den här gången!!

Mycket kärlek från mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag känner igen mig i dina funderingar. Jag brukar tänka på exakt samma saker. Det är så synd att man inte kommer ihåg att tänka så jämt! Har du nåt särskilt för dig nästa helg? jag funderar på att åka upp till gnarp då, vore superkul att träffas och snacka igenom senaste nytt =) Krams

2008-11-05 @ 21:59:32
Postat av: alexandra

alltså jag vet inte om mitt namn kom med =) det var alexandra iaf, haha

2008-11-05 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0