Kul med sina vänner!!

Hallå!! Snacka om att jag har haft en bra dag idag, först var jag med syrran till hälsocentralen sen gick vi en promenad runt lillfjärden! Sedan mitt på dagen träffade jag  Maria, Linda och hennes dotter Felicia som e såå söt! Det var sååå skoj att träffa er vänner jag hade verkligen en toppen dag idag! tänk alla galna minnen vi har hahah så skoj!! Men det här är bara början på ett stort äventyr hihih!! Vi små gick runt i affärer sen var vi och fikade på jambo :) sen följde tjejerna med mig hem till mitt stökiga hem :P!

Senare på kvällen gick jag till systrarna å käkade mat och nu precis har jag och Antonia gått runt lillfjärden det var jätte skönt!! Nu ska vi sitta i soffan å käka popcorn:P


Nä ha en bra kväll!!   Tack för idag tjejer  vi ses snart igen:)

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja nu måste vi verkligen ta å träffas lite mer! Middag nästa gång:D Tack för en riktig toppendag! kram kram

2008-10-30 @ 09:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0