Kallt!!

Hua vad det ska vara kallt både ute och inne! Det är verkligen inte så varmt här hemma sitter i soffan å små fryser med en filt runt mig! Nu i helgen var Max hos sin pappa och jag och syrran hade tjejmiddag det var mysigt! Senare kom det även några grabbar på förfest det blev en riktigt lyckad kväll tycker jag! Sen på lördag morgon var man väldigt seg jag gick ner till syrran och blev kvar där hela dagen sen när hon skulle väg vid sex gick jag hem till mig! Då var det bara att ta en dusch och sen drack jag lite vin det var mysigt jag skulle gå ut men var så trött så jag stannade hemma. På söndag morgon gick jag en runda runt lillfjärden det var jätte skönt sen så kom Max hem till mamma igen :-) åå vad jag har saknat min lilla prins. Han blev så glad när han fick se mig och även jag blev det.

Idag har jag gått en promenad med Max runt lillfjärden sen var det hem och städa hela lilla huset:-) det behövdes kan jag säga! Nu sitter jag här med mig själv i soffan Max har sovit i två timmar nu det är så skönt att jag har fått in honom på rutiner han somnar mellan 7 och 8. Sen har man lite egen tid och det behöver man för man ska hinna plocka undan och kanske diska, tvätta mm. :-)

Nä nu ska jag kika på tv!!

Ha det så bra kraam!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså de kom lite grabbar oxå.. är du inte "ensam mamma söker" längre då :P haha.

ta en fika på stan i veckan kanske??

Kramar!

2008-10-21 @ 08:52:43
URL: http://krantzbylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0