Härligt väder!!

PNu har det hänt väldigt mycket!! Var på bröllop den 4 oktober min kusin gifte sig det var det finaste bröllop jag har varit på det var så mycket starka känslor det bara sprudlade KÄRLEK <3 det var verkligen jätte vackra!

Nu i helgen har jag haft min kusin på 11år här det var jätte roligt vi myste verkligen på och gick promenader  varje dag en gång på morgonen och en gång på kvällen det var jätte skönt! Jag har börjat med att gå två gånger varje dag det är verkligen skönt att komma igång lite grann. Idag när jag gick blev jag sugen på att börja jogga runt lillfjärden så jag funderar på att göra det när Max åker till Magnus i morgon! :) får se om jag är lika sugen då?

Nu äntligen har jag börjat fått ordning i mitt lilla hus jag stor trivs här i lilla Hudik det är såååå mysigt. Nu fattas bara lite små detaljer som ett sofföverdrag och gardiner :)

Nu är det bara en månad kvar tills MAX blir ett år!! Vet inte riktigt vad han ska få av mig?? Har funderat på nån jätte stor lekställning! För han fick sin tredje vagn nu i veckan..å den är jag super nöjd över :)



Kraam på er!!



Kommentarer
Postat av: Linda

fint kort :) kramar

2008-10-14 @ 08:30:50
URL: http://krantzbylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0