Flytt!!

Nu har man blivit hudiktös igen :) det känns så underbart så skööönt att komma till stan igen! Jag och Mimmi i varsit litet hus..Jag fick börja med att måla om hemma hos mig för det var skit ful färg på väggarna...så jag bestämmde mig för att ta en brun fondvägg och resten ljusgrått...jag och Mimmi målade i mörkret dagen efter såg vi att vi hade målat ljusljus rosa på väggarna :) ahha ja det får bara gå orkar inte hålla på något mera just nu.

Jag är verkligen glad över att få bo så här!

Max börjar bli stor nu, idag drog han sig upp på soffan helt själv :) lilla sparven. Nu snart är det bara en månad kvar tills han fyller ett år och vart de året har gått det kan jag inte fatta!! Han gör så roliga ljud nu han pratar med katterna och med alla som skriker eller pratar..han vill verkligen få fram ett ord!!

NU orkar jag inte skriva så mycket mer för tillfället! vi hörs igen :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0