Dagarna.....

Dagarna dom bara går och går..jag fattar inte riktigt vart dom tar vägen?? Igår fredag trodde jag att det var måndag :) då hänger man inte med mycket!!  MAX har nu börjat fått sin 5:e tand så han är lite snorig och ledsen om nätterna och det kan man ju förstå de måste ju göra väldigt ont!? Nu är det söndag i morgon och då ska Max till sin pappa och jag ska försöka sova och städa! Men som vanligt så hittar jag alltid på något annat att göra kanske går ner till Mimmi å hänger där?

Har inte så mycket att skriva om just idag mer än att jag älskar min son så otroligt mycket och att han växer för varje dag som går och blir mer och mer en egen person med uttryck och miner :-).

Jag kanske ska ut och jogga i morgon om det inte är allt för trist väder skulle ju vara väldigt bra!! Man kanske får med syrran också :-)

Nä sov gott nu, ni glömmer väl inte att ställa tillbaka klockan :-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0