Bullar, däckbyten och mycket mer!!

Heej!! Idag har det varit en riktigt kul dag, det börjar kanske inte så jätte skoj Max drar ner tre blomkrukor så hela golvet var fullt av blomjord jag fattar inte att jag aldrig hinner med den grabben!! Så det var bara att hämta dammsugaren å städa upp allt! Sen åker jag, syrran och Max till Forsa och bakar bullar det var riktigt mysigt och jättegoda blev dom.

Mimmi har sina vinterdäck i Forsa så jag och hon går ut för att byta till dem haha ja vi fick ett gott skratt iaf!! vi klarade det men de tog ett tag! Först fick vi upp bilen å bytte de första däcket å vi tyckte att vi var super duktiga sen skulle vi sänka bilen då har domkraften fastnat så de går inte att sänka bilen, så då får vi leta en nu domkraft, tillslut så går det och vi byter till de tredje däcket och då har sommardäcket rostat fast vi sparkar vi sliter och skriker men nget händer de sitter fast som sjutton men med mycket många om och men får vi loss däcket tillslut och vi sätter på de andra däcket och när allt är klart märker vi att det är punka på däcket :-( så då fick vi ta bort de igen och åka å fylla det sen när det var klart skulle vi ta det sista däcket men då får vi inte bort fälgen och alla skruvmejslar vi testar passar inte in på skruven så Mimmi får åka med tre vinterdäck och ett sommardäck in till en verkstad i stan som fick hjälpa henne med skruven och de bytte även däck åt henne :) haha lite små kul tycker jag!!


Å nu är det kväll igen...imorgon ska jag, Max, min kusin och hennes barn åka till badhuset och bada det blir nog skoj för våra barn :-)

Sov så gott!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0