Nu är den här dagen slut också!!

Ja då ska jag uppdatera lite här då!! I fredags var vi på badhuset och det var ju hur kul som helst Max badade som en tok, han bara skrattade och plaskade super go var han! Sen på kvällen tog jag, Max och syrran bussen till Gnarp där lämnade vi Max till sin pappa och vi drog i väg på förfest hem till Hanna för senare på kvällen skulle vi på Issas fest..den var riktigt skoj :-)

Lördagen var man ju lite seg men efter några timmars vila blev det förfest hemma hos mig det var ju riktigt skoj de med :) men som vanligt e det lika dött jämt på krogen!

Sen på söndagen städade jag och sedan slängde jag mig i soffan och läste en bok det var riktigt sköönt att bara drömma sig in i bokvärlden!!

Sen på måndagen kom Max hem till mig igen och det var ju jätte kul jag har verkligen saknat min lilla prins...<3

Ja sen har veckan varit väldigt lugn var och lunch med min kusin igår sen vara jag bara hemma med min lilla bus pojk han river och sliter och drar ner allt överallt och han har ju kommit på att man kan dra sig upp i soffan också så nu får man hålla alla ögon öppna så att han inte trillar ner!!

NU har ju även den här dagen gått och jag kan verkligen inte säga vad jag har gjort?? Fattar inte tiden går men jag gör inget!

Nä nu ska jag se på lite tv!!

Puss





                                              Max i soffan och är ute på internet!! Kanske han har börjat blogga :-)

                                               

Kommentarer
Postat av: Maag

Men gullmax!! :)

2008-11-10 @ 22:26:07
URL: http://linneamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0