Vardag!!

Hej hej! I morgon bär det av till frissan ska försöka om jag vågar :) klippa av mig håret en bit och klippa till en lugg, å få håret slingat. Men de vågar jag väl? Får hoppas att det blir bra iallafall! I veckan som har varit har jag varit på fyra student middagar det var trevligt men man blev väldigt mätt! Sen på lördagen hjälpte jag min systers vän med bal uppsättningen det var skoj och det blev väldigt fint! Hoppas att ni alla fick det trevligt på balen. Jag har varit mycket och fiskat med Magnus, Mimmi, Magnus och Max det är skoj fast jag är jätte jätte rädd för fiskarna så jag håller mig på avstånd, vet att det är väldigt töntigt att vara rädd för ett par fiskar men vad ska man göra jag försöker att vara med iallafall :) Nu vill jag bara att värmen ska komma tillbaka så vi alla kan åka till stranden å sola och bada. Jag går promenad varje dag och det är så skönt jag hoppas att jag hinner med en sväng i morgon också. Min pappa ringde mig idag och berättade att han skulle opereras han har haft så ont i sitt knä så länge nu i ca 3 år så för ett tag sen sökte han äntligen läkarvård och då fick han röntga båda knäna och idag fick han svar på att knäna var så slitna att dem inte går att "använda" så han ska operera in en plast protes i knät, låter så hemskt men jag kikade runt lite på internet och det såg ut att gå fort och de var ganska så vanligt, det känns väldigt skönt att det inte var något värre :) nu får vi bara hoppas att det kommer en tid snart så att han får det gjort. På midsommar ska jag till Fränö det ska bli skoj har inte varit där på många år tror säkert att det var 10 år sedan, men jag har alltid sagt att den dagen jag har barn ska jag dit och nu har ja ju min goa lilla prins så nu kan jag åka dit igen:) det ska bli riktigt roligt hoppas att man träffar på gamla skolkamrater från Forsa? Har egentligen inte hänt så mycket på sistonde så jag har inte så mycket att skriva om men jag berättar senare om jag blev nöjd över "frisen" Nä nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag får sova några timmar innan min lilla Maxis vaknar och ska ha mat. Älskar dig min lilla son <3


Sov så gott alla mammor, pappor, syskon, vänner, mm <3

Kom ihåg att älska livet






                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0