Nuet!!

Hej igen nu har det gått ett tag! Jag har fått den nya vagnen super skönt, med en lite smidigare vagn. Jag har varit hos frissan nu och klippt av mig håret å fixat en liten lugg :) det känns skönt att få klippa bort dom slitna topparna men jag har det uppsatt helatiden för det var inte så många som tyckte att jag passade i så kort hår de tyckte att de såg bättre ut uppsatt så jag får väl lyssna på dem då :) Hur som helst så växer ju håret ut igen.  Å ska berätta vad irriterad jag var förrra veckan på bussen som jag skulle åka hem med från Glada Hudik det var den sista som gick kl sju allt känndes så bra en ny och smidig vagn tänkte jag, det kommer ju gå mycket bättre att få upp den på bussen HA trodde jag, fanns inte ens plats att ställa vagnen för det var en sån där buss med bord och bak och fram sitt platser. Så jag fick sätta de två hjulen på vagnen längst in i ett litet hörn och de tredje hjulet fick hänga fritt i luften och jag fick stå upp hela bussresan plus att Max vakna så honom fick jag hålla och den tunga vagnen som den blev efter dom där 45 minuterna, inte alls nå skoj, de är trist att de inte tänker på att vi som har barn också ska kunna få plats. Igår var jag och Magnus på Sex and the City bion den var hur bra som helst den filmen ska jag bara ha när den kommer ut på försäljning :) och lilla Max fick vara hos sin farmor det var nog skoj för honom. Skönt att han har börjat lära sig att äta lite välling och gröt nu men de går med ytte pytte små steg framåt! Imorgon ska jag och Max åka mot Hudik för jag ska vara barnvakt åt mina kusiner sen ska vi sova över där det kommer att bli skoj. Vi var ju även där på midsommar, det var jätte trevligt vi grillade och åt massa gott hela kvällen.

Till veckan ska vi ner till Stockholm och träffa några vänner ska bli hur skoj som helst jag saknar verkligen att bo där jag hoppas att jag en dag kommer dit igen! De flesta av mina vänner bor i sthlm så det ska bli skoj att få träffa dem och deras bebisar som dom har fått nu i början av året skoj me lite äkta mamma snack! :)

Hum vad ska jag säga min ena katt ska få kattungar och det tycker jag känns väldigt jobbigt hon kanske högst var ute i 3 dagar och på dom dagarna han hon bli med kattungar! så om det är någon som vill ha en kiss unge så hör av er till mig :-)



Puss till er från mamma Jessica :)




Max i bollhavet :-)









Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att du börjat blogga lite igen :) Fina bilder! :) Hoppas allt är bra med er. KRAM

2008-07-02 @ 19:30:49
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0