Hallå!

Hej alla glada nu har sommaren kommit med ett språng, det är ju helt underbart vad härligt det är :-) Max börjar att bli stor nu han kryper, sitter själv och han kan snart resa sig upp ur spjälsängen han är så duktig. Vi var på stranden i går i Hudik på Maln det var super härligt med lite sol på kroppen, och Max fick krypa runt i sanden och i vattnet han tyckte att det var jätte skoj:-) Jag tycker att det är så skoj att vara ute nu när det inte blir mörkt så tidigt för det känns som man hinner med mer om dagarna då! Ikväll ska jag följa med en kompis på ljusparty får se vad det är för något jag tycker ju om ljus så det blir nog trevligt. Sen måste ja ju berätta att i augusti ska jag, Magnus, Max, syrran Mimmi och hennes kille Markus åka till Paris och gå på Disneyland ja jag kommer nog aldrig att bli för stor för att åka karuseller det är ju hur skoj som helst:-) Jag har varit i Paris för 2 år sedan men det gör inget att åka dit igen! Sen att bara komma bort ett tag från Sverige är ju skoj och se nå annat. Nu ska jag snart träffa syrrans kompis för jag ska hjälpa henne med håruppsättningen som hon ska ha på balen så vi ska trixa och fixa lite nu och se om vi kommer på nån fin håruppsättning, men det tror jag :-)


Ha det så bra många varma soliga kramar från mig <3









Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh vilken fin bild!

2008-06-03 @ 21:03:16
Postat av: sofia

vilken fin bild, hoppas allt går bra för dig.

Synd att du inte skriver oftare..

Gillar din blogg

2008-06-04 @ 11:54:53
Postat av: Alexandra

Guuud va han är gullig gumman! Längtar tills vi kan va på stranden med ungarna =)

2008-06-04 @ 22:20:41
Postat av: linda

Åh vilken fin bild.. mega söt :) vi va oxå på maln i går.. fast på kvällen. kram kram

2008-06-06 @ 09:56:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0