Sommar sommar sommar!!!

Hej igen glömde berätta att jag var och träffade föräldragruppen i söndags det var skoj att träffa alla föräldrar och barn som har kommit till oss. Alla barnen var så snälla och söta. Det är jätte skoj att träffa barn i samma ålder som Max. Tänk vad underbart det är med barn.

Igår var jag med syrrorna och mormor, Mimmi köpte en bil vi får hoppas att den håller, vi tjejer är kanske inte dom bästa på bilar. Sen åkte vi hem till mormor och morfar för Mimmi ska bo i deras uthus några månader tills hon får flytta till sin lägenhet så vi hjälpte henne att packa upp lite grejer! sen sov jag, Antonia, och Max över hos mormor och morfar. Vi snackade och hade skoj, har verkligen längtat på att få vara med mina båda systrar vi har så roligt ihop. Sen vid 23.00 gick vi på en promenad runt Forsa med Max för han somnade aldrig så vi gick ett varv och det var jätte skönt att komma ut i den friska luften.

Sen idag var vi och träffade kusinerna och badade med dem eller jag doppade mig inte men min lilla go unge han satt vid strand kanten och tyckte att det var jätte skoj att bada i vattnet :-) han var så söt.



Ha det så bra njut av värmen och av varandra kramar Jessica


                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0