Välkommen till min nya blogg!

Ska börja blogga som många andra också gör! Ska berätta lite vad jag gör hemma som mammaledig! Vaknar ca kl:11 går och duschar klär på mig sminkar mig. Sen går jag till datan och kikar runt lite sen sätter jag mig i soffan och sappar runt. Max vaknar ca 12-13 och då är det blöjbyte och mat dax! Efter maten vill Max gärna stå på mina knän och balansera liten han blir så glad och ler helt underbart så att jag smälter i hela kroppen <3 Tänk vad mycket kärlek man får av ett litet barn. Det är helt otroligt vad han växer och blir mer och mer nyfiken på världen och alla ljud som kommer från alla håll och kanter! Max är 2 månader så han är ju lite ännu men man märker hur fort det går på alla kläder som han redan har vuxit ur :-) Runt ca 14.00 blir Max trött och somnar om, jag börjar städa och sedan sätter jag mig vid datan  eller tv:n igen. Måste börja gå ut mer på nån promenad? Hoppas att bvc fixar någon föräldrargrupp så att jag kan träffa andra mammor som är hemma med sina barn, vi flyttade till Sundsvall i dec så jag känner inte så många här. Min mamma och syrra bor här och snart kommer mina andra syster att flytta hit så snart blir vi samlade igen <3 får se om jag kommer klara av att skriva nått i bloggen nu!

Kram på ER!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du skaffat blogg. Sätt igång och skriv :-)

2008-01-11 @ 11:43:52
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0