Onsdag!

Igår var jag och träffade Mimmi och Markus vi var ute på IKEA och kikade runt lite dom höll på att köpa lite grejer till lägenheten. Jag och Max var länge hos Mimmi och Markus vi kom hem kl 23.30 då gick vi och la oss, Max ville inte riktigt sova på en gång men till slut!

Idag onsdag har jag och Max varit på bvc och kollat vikt och längd allt var jättebra han växer som han ska! Nu har vi kommit hem och väntar på att Mimmi ska ringa för vi ska til henne och Markus. Senare i kväll ska jag hem till min mamma vi ska färga håret på varandra och bara umgås! Nu ligger Max i insattasen och sover men han små ler helatiden min lilla söt unge <3

Kommentarer
Postat av: maags

naah.. det där småleendet har han väl fått av sin mamma! :)

2008-01-18 @ 17:58:35
URL: http://linneamagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0