Ny dag nya tag!

Igår söndag var vi ut på en promenad jag Magnus och Max det var väldigt skönt att få komma ut lite "rensa hjärnan" efter promenaden var det dax för mat så gott jag har tur som har en kock till karl! Sen efter maten klippte jag Magnus hår det blev ganska så bra:-) Sen låg vi bara i soffan och slappa tills Magnus skulle iväg och Anna och Mimmi kom. Vi tittade på One tree hill det var bra. Sen satt vi bara å snacka å sappade runt på tv:n. Senare på kvällen satta jag och Magnus och såg på House jag vet inte riktigt vad jag tycker om den serien ibland är den bra och ibland är den väldigt knäpp.? Våran underbara son var vaken hela kvällen han vaknade och somande helatiden grät och var helt enkelt bara less, fick gå runt med honom i lägenheten det hjälpte ett tag sen fick jag gunga honom fram och tillbaka tills han somnade och då var kl 1.30 men som tur är vaknar inte Max så tidigt på morgonen.

Nu är det måndag, Magnus ligger fortfarande och sover och Max har vaknat men har nu somnat i babystolen, han sitter och sover så sött. Idag när Magnus är ledig från jobbet ska vi tvätta. Sen hoppas jag att jag får ut honom på en promenad med mig. Min syster och kille flyttar hit till Sundsvall idag så jag tänkte att vi ska åka och hälsa på dom och se hur lägenheten ser ut det ska bli så skoj att Mimmi flyttar hit hon kanske får med mig ut på nått träningspass för hon är väldigt duktig på att tjata! Undrar hur den här veckan kommer att se ut säkert lika som alla andra dagar?

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0