Lite om veckan som har varit!

Hej hej igår torsdag var jag och träffade min gammla vän Sara som jag gick med på gymnasiet det var jätte roligt att träffa henne så jag hoppas att vi ses något mer! Senare på kvällen hälsade jag på hos mamma ett tag där satt vi och åt lite mat och snackade, sen ville Mimmi att jag skulle komma hem till henne och Markus, och där var även Anna jag var där ett tag och pratade det var skoj dom har fått det så fint i lägenheten! Sen åkte jag hem till Magnus för han hade slutat jobba vid 23.00. Jag och Max var så trötta så vi somnade.


Idag fredag har jag och Magnus handlat mat...sen for han på jobbet och jag träffade mamma och hennes vänninor på stan vi tog en fika på stan. Sen mötte jag upp Magnus bröder för dom ska sova hos oss i natt. Martin gick vidare men Emil var med mig på stan och handlade..det var skoj. Nu senare ikväll ska vi käka tacos och mamma ska komma och färga mitt hår lite mer ska bleka några slingor. :-)






image3

Max och mamma sover middag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket fiiint kort:) Hoppas du blev fin i håret:) KRAM

2008-01-18 @ 19:27:51
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com
Postat av: Anna

Så himla sött!

2008-01-18 @ 23:18:27
Postat av: Linda & Felicia

Så sött kort på er... ser jätte mysigt ut :) kram

2008-01-20 @ 16:30:46
URL: http://Misspr1ncess.bloggagratis.se
Postat av: Linda

nu får du ta o uppdatera lite.. jag har ju inget att läsa på dagarna ;) hihi.. måste ta o ses nåt snart.. kramar

2008-01-25 @ 14:57:35
URL: http://Misspr1ncess.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0