Fick svar efter 35 min

Idag fredag skulle jag försöka få tag på en läkartid! snacka om jobbigt fick sitta i telefon i 35 min under den tiden fick man höra samma kvinna prata "de är snart din tur" plus att Max inte ville ligga i sängen och sova nä han ville att jag skulle gå runt i lägenheten så att han hade något att se på! Men till slut kom man fram till en sköterska som var väldigt trevlig , hon jag pratade med igår var kort i tonen och ville nästan inte hjälpa en! Skönt att den här tjejen ville lyssna på mina problem och tjofs fick jag en tid idag! Men igår var det så krångligt att få fram en tid då fick jag den 7 feb men om man ringer och vill ha hjälp samma dag då borde de sätta in en på akuttid! Men skönt att det löste sig i allafall! Jag och Magnus har kommit fram till att vi ska sluta äta så onyttigt eftersom (vi fick en utomlands semester i Julklapp av min pappa ) vi nu snart ska ligga på playan å sola och bada och där äta så mycket god mat! Det går ganska så bra man kan känna sötsuget lite grann men det börjar försvinna, ska även försöka att röra mig lite mer kanske ta med Max på en promenad men det är ju så dåligt väder regn i dag igen! Jag ska även gå i väg och simma med mamma och syrrorna! Jag tycker om att jogga så jag ska leta fram joggingskorna! Nu börjar Max att vakna nu är det mat dax som gäller!







image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0