Mycket som händer på veckorna :)

Nu har det gått några veckor sen jag bloggade!! Det har hänt en del :)  Jag har hittat min kärlek och är så glad för det!! Vi var till fjällen under förra helgen det var riktigt mysigt!! vi åkte skidor och bara myste på! Sen har veckorna bara rullat på. Jag föll ner i en stentrapp med Max för någon vecka sedan det gjorde riktigt ont tur att jag klarade Max iaf, men jag blev blå på ryggen, benet, höftenoch armbågen och jag slog även i huvudet :-(.

Nu har ju max blivit ett år han har blivit så duktig, tänk vad fort den här tiden har gått!! fattar inte vart den har tagit vägen??

Nu i helgen var jag och hälsade på Helena och hennes fam det var riktigt kul, trevligt :) Vi var på IKEA och bara myste och åt gott!

Nu i måndags började Max på dagis det är verkligen kul för honom han trivs med andra barn, nu i två veckor ska vi skolain honom så vi är bara där 1-2 timmar om dagen, när vi ska gå hem börjar han att gråta:( min söta lilla son som jag älskar så oerhört mycket!

Nu sitter jag hemma och väntar på att min kärlek ska komma hem :) sen ska vi gå ut med Max och åka pulka :) det blir första gången för Max att åka den!!


Nä gott folk nu ska jag ta in min lilla son som har vaknat

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis gumman te kärleken.. så glad för din skull :)

nu måste vi ta o ses nåt nån dag om du har tid?? :)

Många kramar

2008-12-03 @ 15:01:42
URL: http://krantzbylund.blogspot.com
Postat av: alex

nu blir jag sååå nyfiken, på din kärlek alltså :)

vem är den lyckliga? (så glad för din skull)

2008-12-04 @ 13:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0