Julafton :-)

Hej och God Jul allesammans :) idag ska vi til min morbror och hans familj och fira jul, det ska bli riktigt trevligt..ska bli kul att se hur Max beter sig när han får träffa tomten. Just nu är Max hos sin pappa så jag sitter här hemma hos Rikard själv för han är och hälsa på sin släkt under fm innan han ska följa med oss till morbror! 

I veckan som har varit fick jag jobba lite och det var riktigt kul var ju ett tagsen:P men nu är det dax att leta jobb för mina mammadagar har ju tagit slut :( nu i måndags träffade jag Helena och det var riktigt skoj..stötte även på Linda Så HEJ till dig ME :)


Nu hoppas jag att vi vänner kan ses nå framöver skulle vara riktigt skoj!!


Ha en otroligt kul och härlig Julafton med era nära och kära för det ska jag ha <3

God Jul kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Yes äntligen ett inlägg :) hihi

kramar!

2008-12-29 @ 10:00:39
URL: http://krantzBylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0